Zwroty i reklamacje
Masz pytania?
Jeżeli masz pytania na temat swojego zgłoszenia napisz do nas e-mail na adres:
lub zadzwoń:
18 30 70 491
Zwrot produktu
Produkty zakupione w naszym sklepie możesz zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni, od kiedy zamówienie zostanie doręczone. Towar, który zwracasz powinien być pełnowartościowy i nie otwarty.
Aby zwrócić produkt, prześlij nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Aby to zrobić:
1. Napisz e-mail na adres [email protected], w wiadomości podaj:
- imię i nazwisko
- numer kontaktowy
- numer zamówienia lub numer faktury VAT
- informację, jaki produkt chcesz zwrócić
2. Poczekaj, aż przyjmiemy Twoje zgłoszenie i wyślemy Ci numer zgłoszenia
3. Zapakuj produkt i odeślij go na adres:
Magazyn Hubun S.A.
Centrum dystrybucyjne RYŚ Hala N2
Polanka 287
32-400 Polanka
4. Produkt, który odsyłasz powinien być kompletny. Jeżeli do produktu dołączyliśmy jakieś gratisy – zwracasz je razem z produktem.
5. Produkt odsyłasz na swój koszt.
Oświadczenie o odstąpieniu możesz wysłać także listownie. Razem z nim możesz odesłać produkt, który zwracasz.
Możesz skorzystać z naszego wzoru formularza zwrotów:
Reklamacja u producenta
Jeżeli Twój produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub uległ uszkodzeniu możesz zgłosić reklamację bezpośrednio u producenta.
Informacja o tym, jak zgłosić taką reklamację powinna być dołączona do produktu. Jeżeli nie możesz jej znaleźć możesz do nas napisać: [email protected], prześlemy Ci informacje, dzięki którym zgłosisz reklamację.
Reklamacja u producenta za pośrednictwem naszego sklepu
Jeżeli wolisz zgłosić reklamację w serwisie producenta za naszym pośrednictwem postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Napisz e-mail na adres [email protected], w wiadomości podając:
- imię i nazwisko
- numer kontaktowy
- numer zamówienia lub numer faktury VAT
- informację, jakiego produktu dotyczy usterka
- opisz usterkę
2. Poczekaj, aż przyjmiemy Twoje zgłoszenie i wyślemy Ci numer zgłoszenia wraz z instrukcją dalszego postępowania.
Ważne!
Reklamacja za naszym pośrednictwem będzie trwała dłużej, niż zgłoszona bezpośrednio do producenta, ponieważ produkt musi być wysłany najpierw od Ciebie do nas i dopiero do serwisu producenta. Po rozpatrzeniu reklamacji producent wyśle nowy lub naprawiony towar najpierw do nas, a my odeślemy go do Ciebie.
Możesz skorzystać z naszego wzoru formularza reklamacji:
Validate your login
Zaloguj się
Stwórz nowe konto