Dostawa od 4,99 zł przy zakupach powyżej 75 zł lub darmowa dostawa FedEx powyżej 249 pln ❤️

Zwroty i reklamacje

Masz pytania?

Jeżeli masz pytania na temat swojego zgłoszenia napisz do nas e-mail na adres:

biuro@hubun.pl

lub zadzwoń:

18 30 70 491

Zwrot produktu

Produkty zakupione w naszym sklepie możesz zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni, od kiedy zamówienie zostanie doręczone. Towar, który zwracasz powinien być pełnowartościowy i nie otwarty.

Aby zwrócić produkt, prześlij nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Aby to zrobić:

1. Napisz e-mail na adres biuro@hubun.pl, w wiadomości podaj:

- imię i nazwisko

- numer kontaktowy

- numer zamówienia lub numer faktury VAT

- informację, jaki produkt chcesz zwrócić

2. Poczekaj, aż przyjmiemy Twoje zgłoszenie i wyślemy Ci numer zgłoszenia 

3. Zapakuj produkt i odeślij go na adres:

HUBUN S.A.

PODŁOPIEŃ 335

34 - 650 TYMBARK

4. Produkt, który odsyłasz powinien być kompletny. Jeżeli do produktu dołączyliśmy jakieś gratisy – zwracasz je razem z produktem.

5. Produkt odsyłasz na swój koszt.

Oświadczenie o odstąpieniu możesz wysłać także listownie. Razem z nim możesz odesłać produkt, który zwracasz.


Możesz skorzystać z naszego wzoru formularza zwrotów: 

Formularz zwrotów

Reklamacja u producenta

Jeżeli Twój produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub uległ uszkodzeniu możesz zgłosić reklamację bezpośrednio u producenta.

Informacja o tym, jak zgłosić taką reklamację powinna być dołączona do produktu. Jeżeli nie możesz jej znaleźć możesz do nas napisać: biuro@hubun.pl, prześlemy Ci informacje, dzięki którym zgłosisz reklamację.

Reklamacja u producenta za pośrednictwem naszego sklepu

Jeżeli wolisz zgłosić reklamację w serwisie producenta za naszym pośrednictwem postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Napisz e-mail na adres biuro@hubun.pl, w wiadomości podając:

- imię i nazwisko

- numer kontaktowy

- numer zamówienia lub numer faktury VAT

- informację, jakiego produktu dotyczy usterka

- opisz usterkę

2. Poczekaj, aż przyjmiemy Twoje zgłoszenie i wyślemy Ci numer zgłoszenia wraz z instrukcją dalszego postępowania. 

Ważne!

Reklamacja za naszym pośrednictwem będzie trwała dłużej, niż zgłoszona bezpośrednio do producenta, ponieważ produkt musi być wysłany najpierw od Ciebie do nas i dopiero do serwisu producenta. Po rozpatrzeniu reklamacji producent wyśle nowy lub naprawiony towar najpierw do nas, a my odeślemy go do Ciebie.


Możesz skorzystać z naszego wzoru formularza reklamacji:

Formularz reklamacji